Dr n. med. lek. stomatolog Piotr Kondzielnik

Ukończył Oddział Stomatologiczny Wydziału Lekarskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Zabrzu.
Staż odbył w Klinice Implantologii Silesia-Med w Katowicach, a następnie związał swoje życie zawodowe z gabinetem dr Marii Matlok w Mikołowie oraz z Centrum Stomatologii Sidental w Czechowicach.
W roku 2011 uzyskał stopień naukowy doktora nauk medycznych w dyscyplinie stomatologia. Rozprawa doktorska: „Wpływ doksycykliny na wybrane parametry kliniczne oraz stężenie metaloproteinazy 8 w płynie kieszonki przyzębnej u chorych z przewlekłym zapaleniem przyzębia i z cukrzycą typu 2”.
Od tego czasu jest wykładowcą Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w katedrze farmakologii.
Jest współautorem wielu publikacji na temat zagadnień związanych z farmakologią. Zajmuje się wprowadzaniem implantów zębowych, wykonuje zabiegi z zakresu periodontologii (leczeniem chorób przyzębia) oraz endodoncji.

Wybrane szkolenia i kursy

• 2000 - V Ogólnopolska Konferencja Studentów Medycyny i Młodych Lekarzy, Wrocław,13-14 października 2000 r., (udział czynny - Grand Prix)
  • 2007 - Algorytm leczenia kanałowego, znaczenie glikokaliksu bakteryjnego dla antybiotykoterapii zakażeń w stomatologii
  • 2008 - Pacjent z chorobami przewlekłymi w gabinecie stomatologicznym